EXPERIMENT JURNALISTIC DE EXCEPȚIE. Jurnalist sună la interfonul unui bloc: „Îmi deschideți si mie, as dori sa ma arunc de pe bloc?” Locatar: „Să vă aruncați? Cum să nu. Imediat”

Publicat pe Actualizat pe

Jurnalistii de la CasaJurnalistului.ro au realizat, in Bucuresti, un experiment ce a devenit viral pe internet, fiind preluat de numeroase site-uri de stiri si televiziuni.interfon jurnal

Radu Ciorniciuc, Victor Ilie, Stefan Mako si Vlad Ursulean au sunat la interfonul a aproximativ 100 de apartamente din 30 de blocuri, intreband daca li se poate permite accesul pe acoperisul blocului, pentru a se sinucide. Raspunsurile nu au intarziat sa apara.

Radu Ciorniciuc este un tanar jurnalist de exceptie, in opinia mea. Am colaborat cu el la StudentRomaniaCurata, unde am scris articole legate de buna guvernare, el fiind ofiter de presa al proiectului.

Dialogurile dintre jurnalisti si locatarii blocurilor sunt mai mult decat interesante.

Primul interfon…

Jurnalist: Buna ziua! Am o rugaminte, imi puteti da drumul, as vrea sa ma arunc de pe bloc.

Locatar: Sa va aruncati?

Jurnalist: Da, va rog.

Locatar: Cum sa nu, imediat.

Alt interfon…

Jurnalist: As vrea sa ma arunc de pe bloc, imi puteti da drumul si mie, va rog?

Locatar: Da, asteptati.

Altul…

Jurnalist: As vrea sa ma arunc de pe bloc, imi dati si mie drumul?

Locatar: Pai si nu poti sa te arunci?

Jurnalist: E incuiata usa.

Locatar: Arunca-te in cap atunci!

Altul…

Jurnalist: As vrea sa ma arunc de pe bloc, imi dati si mie drumul?

Locatar: Nu pot domnule sa te am pe constiinta. Imi pare rau.

Altul…

Locatar: Vreti sa va aruncati?

Jurnalist: Da.

Locatar: Pentru ce credeti ca eu o sa va dau drumul, ca sa va sinucideti. Eu cred ca viata merita traita, domnul meu. (…) Vreti sa terminati socotelile, nu?

Jurnalist: Da, asa ma gandesc.

Locatar: Perfect, atunci va sugerez blocul Turn, are 15 etaje, asta are doua doua.

Altul…

Locatar: Cautati alt bloc, vedeti ca mai sunt si astea din jur, cu aceeasi inaltime.

Lasă un răspuns

